San Fernando Valley

Idag vaknade jag 7... undra om jag nansin kommer komma over jetlagen? Kollade lite tv sen at jag frukost runt 9. Sa blev det annu mer tv, kollade pa Paris Hiltons program, 'My new BBF'. Det holl pa i ett par timmar, sedan gjorde jag mig i ordning sa akte vi ner till San Fernando Valley och gjorde lite saker.  I Sherman Oaks Galleria fanns det en enorm skoaffar! Hittade ett par riktigt fina med valdigt hog klack som jag tankte kopa, men det blev inte sa.. :p Sedan blev det vidare till nasta skoaffar, dar jag hittade ett par skor! :)

Vi var in i en halloween affar ocksa, dar jag hittade en klanning till lordag. Lite Alice i underlandet-aktigt. Blir nog bra! Det har med halloween ar sa stort har i usa, trodde faktiskt inte det skulle vara sa mycket som det egentligen ar. Men alla dekorerar sina hus och gardar jatte mycket! 
Jag har massor med saker att gora innan jag aker hem, sa jag borde skriva ner allt sa far vi se vad vi hinner med. En viss 'D rekomenderade mig om Six Flags som ar som ett slags nojesfalt. Kanske provar det! :)

Ikvall ska vi pa middag..Ska aka om dryg 1 timme, sa jag borde gora mig iordning nu.
byee

Kommentarer
Postat av: Sassa

gud vad roligt :) verkar som du har det jätte bra! ta hand om dig och njuuut av att vara där :) puss!

2008-10-24 @ 11:58:07
URL: http://saasssaa.blogg.se/
Postat av: elin

jag har det verkligen superkul! tack sassa :D puss

2008-10-24 @ 19:30:30
URL: http://elaaajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0