Så jävla klantigt!

Haha, usch vad klantig jag är!
Var ute i stallet runt 16.00 för att ge hästarna mat, hade mobilen i fickan... Kom in satt och kollade på tv i timmar, så börjar jag fundera var mobilen är någonstans...Börjar fundera på vart jag gjort av den och fick för mig att den låg uppe vid datorn, gjorde den såklart inte! Letade igenom hela huset efter den (hade inget ljud på så jag kunde inte ringa), går ut till stallet och ser mobilen ligga på gräsmattan, det blev ju inge bättre av att det hade regnat konstant i 2 timmar, då den tiden den legat där -.-
- Men guess what? Den funkar!! :D haha, happy for that.



Den låten är så satans bra! Rihanna sjunger skitbra :)

-Annars då? Joo, det funkar.. blir astrött efter varje dag jag jobbat så jag går och lägger mig ganska tidigt nu för tiden :p Sen blire väl inflyttningsfest hos Stefan på lördag, blir nog kuL! =)
Så hoppas jag få besked snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0