Leaving Sweden 2morrow for Los Angeles

Rättare sagt inatt, ska åka vid 04.00 inatt till Arlanda så jag borde väl gå och lägga mig snart^^ Haha, nää inte riktigt än, gick upp för 3 timmar sen så jag klarar mig nog!
Igår var jag, sandra, susa, stina, sara hemma hos susa, hon bjöd på mat eftersom hon fyller år på måndag, tacos blev det. :D wohoo!
Lite senare kom en annan sandra förbi också, och sedan kom stefan och 2 andra också, men de drog ganska snabbt. Jag och stina fick en skrattattack! xD Haha! Sjukt kul vare! Tiden gick sjukt segt men vid 23 drog vi in till stan och mot Hang Loose. Var ganska segt där.. och inga roliga folk... eller iaf 1 person var sjukt rolig att se på! x) hoho..drog hem vid 01.30 igen.
Idag hann jag inte mer än vakna och äta frukost innan farmor & farfar kom hit och åt lunch,mormor och morfar var här också, trevligt. :)
Mmm.. så den här dagen kommer nog gå sjukt segt för att jag tänker för mycket inför imorron.. ska åka och handla lite saker som fattas nu snart också. Så det är väl det enda jag kommer ägna mig åt idag.

Breathing your love. - me like :)




Och Sail the ocean är också väldans bra....




'I´m saying goodbye
baby please don´t you cry
cause forever we´ll be
more than friends
Maybe this is not the end..

Hope I see you someday
but for now goodbye
I´ll spread my wings and fly'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0