I love LA!

Det ar helt sant! Allt ar sa fint har!
Igar var vi pa Hollywood Bld och pa the Chineese theathere, dar de har massor med fot och handavtryck fran kandisar, alla stjarnor pa trottoaerna ar dar ocksa! Tog massor med kort :)
Tog aven kort med Jack Sparrow och Superman, sen en annan snubbe ocksa... vet inte riktigt vad han var men allafall :) Efter det sa akte vi till ett stalle som heter The Grove, typ ett shopping center, superfint och mysigt vare dar! At en lunch dar, en macka med kyckling, bacon, sallad och dressning pa. Jattegott! Sedan fick jag en liten guidetur genom Beverly Hills, fick veta vilka vissa kandisar bott/bodde, det ar verkligen enorma hus! :O Herregud..En av hennes kompisar bor granne med Christina Aguilera, sa hennes hus sag jag med.  :D Ozzy Osbourne bodde dar innan, vet aven vilket omrade Britney Spears bor i! Haha x) Sedan drog vi oss hemat, grillade kyckling och at de med sallad och majskolv, tittade lite pa tv innan jag somnade :)
Idag vaknade jag av att min kara syster ringde och vackte mig^^ Sov till 9 idag iallafall, sa det var jatteskont! At frukost, fixade lite, och sedan akte vi ner pa Rodeo Drive, en gata som det bara ar massa markes affarer pa! Typ, Gucci, Prada, Michel Kors, Fendi, Dolce Gabana, Tiffanys, Jimmy Choo, Louis Vuitton osv osv.. :p Massor med fina saker, men hade ju inte direkt rad med natt just dar^^ Men kul att kolla iaf! Siv var och klippte sig idag, sa hon lamnade mig ensam.. :p Haha, jag hittade ett kop-center som hette natt med Marcus...kommer inte ihag.. men de hade liknande saker dar inne :) Det var sjuuuuuuukt varmt idag! 40 grader! Men valdigt najs ocksa ") muhahah! Hoppas pa att kanske bli lite brun nu.. far se!
Sa efter Rodeo Drive gick vi och kopte glass, valdans gott!
Sedan akte vi och kopte lite valbehovliga saker.. som cola och chips.. (a) Haha! Lite andra saker ocksa. Nu ska vi ata mat snart! Lax blir det tror jag, sen blire val tv och lite chips+cola, very nice med andra ord!
Nu ar jag hungrig. pussssss pa alla! hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0