hejjagharingetlivblogg

Börjar nästan bli en sån blogg det här.. Har inget intressant att komma med..

Eller nu är det bestämt att jag åker till Los Angeles iallafall! =D SJUKT GLAD! Ska boka biljett så fort som möjligt! Sååå om typ 2 veckor åker jag ;) Lite orolig över att jag åker helt själv, inte själva flygresan, utan det är det när man ska byta bara...Vill helt inte byta i Atlanta eftersom det är en av världens största flygplatser...Blir förhoppningsvis London kanske. Får se vart jag hamnar =) Är så stört glad nu iallafall! Ska snart sova och börja drömma ;)

-Imorron blire jobba långdag som vanligt ^^ Ska inte klaga nu, inget kan förstöra min dag/vecka nu ;D
God natt. PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0