Hang Loose

Jag vaknade jättetidigt igår...Och det resulterade i att jag sov lite längre idag, sen att jag kom i säng 3 inatt hör väl dit också :p
Iallafall så skulle ju Stefan ha inflyttningsfest i hans nya lägenhet igår, innan det så var jag hos Susa & hade trevligt, snacka lite skit osv.. =) Haha! Hennes mamma skjutsade oss in till stan, Stefan, Jim & Marcus (?) kom precis från Läkerol där Brynäs spelade mot Linköping, medans vi väntade på dom utanför Olearys så stog vi och kollade på matchen från en tv där. När vi kom så hade Dacke precis gjort 1-0, och sedan gjorde Jonsson även 2-0 när de bara var någon minut kvar. :) Boysen kom och vi drog till lägenheten och jeeeeevlar vad fin den var! Skitsnygg, så dit kommer jag flytta ;D Haha, näädå, men den var väldigt fin iaf. Började dricka lite & lyssnade in lite musik, låten som Brynäs har som intro nu är as bra!


Lyssnade på den mer eller mindre hela kvällen :) Marcus (en annan) & Sammy kom senare också. Ehm... vi pratde om massa olika saker..tex så tyckte jag att jag kände igen Jim, men vågade inte säga nått.. men så kom det fram att vi var på samma konfirmation hos en kompis för typ 2 år sen? Haha! Började dra oss ner mot Hang vid halv 12.. hamnade i kö som vanligt.. -.- Jag & Susa funderade på om vi skulle skita i det och dra tillbaka till lägenheten istället, men de andra ville ha oss med ;D Träffade massor med najs folk! Massor med folk som jag gått i samma klass som förr var där. :)
Vissa blev lite fullare än andra, så ska man försöka vara snäll och ge den vatten så sprutar han det rakt i ansiktet på mig & Susa.. xD HAHAH! Tack för den! Skönt att slippa betala inträde ;D
Hade superkul iallafall!
När vi drog så stannade vi på Södergrillen och köpte kebab. SÅÅ GOTT!! Var ashungrig också.. så det behövdes. =) Sen hämtade Susas mamma oss där efter ett tag.
Har slappat rejält idag, och det var väl lika bra det eftersom jag börjar jobba 6 imorron bitti. Skoj serrö ;)
Heyhey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0