Halloweenfest at Playboy Mansion!

Yes, jag var dar igar! :) Och det var sa coolt! Vi gjorde oss iordning och akte mot ett stort parkeringshus ca 15 minuter harifran, och darifran gick det bussar till the mansion. Nar vi kom fram var det redan massor med folk dar, gick runt och tittade lite, kollade upp och sag att Holly & Kendra kommer ner for trappen :p Hef har ju ett par nya 'flickvanner' som ar tvillingar. De + Hef satt i ett talt kan man saga, dar de bara var vip-gaster.Gick in dar och halsade pa honom, han tyckte jag sag yngre ut an vad jag var, men det har jag ju  hort forr x) Halsade pa massa folk, en skadespelare var dar ocksa, han har vart med i massa filmer men jag vet inte vad han heter! :o Maste kolla upp det. Var inne i den beromda grottan ocksa, haftigt! =D Halsade pa Kendra ocksa, snackade lite.. Alla var sa grymt trevliga dar! Juste, traffade Hef's bror Keith med, riktigt trevlig!
Nar jag stog i toakon sa fick jag en killes telefon nummer ocksa^^ xD Allt var sa otroligt stort och valgjort, och dekorationerna utanfor huset alltsa.. ojoj!
Man fick inte ta nagra kort dar inne och de hade vakter precis overallt! Darfor har jag inte sa manga darifrn, fick kort med Holly iallafall. =) Heheh!
Och vilka kostymer folk hade! Eller de som hade, manga gick helt nakna med bara kroppsmalningar, men det var skitcoolt!
Det var sjukt roligt iallafall!

Kommentarer
Postat av: Lotten

ELIN FAN VA COOOOOLLLT!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D::D:D:D

i am your numer 1 fan :)



HOLLY Å KENDRA å dom e sååå fina :)

2008-10-27 @ 11:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0