Förbereder allt

tjatjatja...!

Hade väldigt svårt att somna inatt... låg och tänkte på massa saker.. som jag inte ville tänka på, men gjorde det iallafall.. och kunde därför inte somna på jättelänge. Skulle börja jobba 06.00 dagen efter, (idag), så jag ville verkligen sova! När jag väl somnade och klockan ringde typ 04.40? så var jag ovanligt pigg! Var nog för att det är precis en vecka kvar tills jag åker och att vi ska åka den tiden till Arlanda, så jag fick nog för mig att jag skulle dit då. Får vänta en vecka till helt enkelt. :p

Som sagt så började jag jobba 06.00 och allt gick bra, slutade 13.00, veeery nice! Dagen gick fort också så det var skönt. :) Efter jobbet så åkte jag till Gevalia, mötte pappa så åkte vi till Swedbank för vi tänkte höra lite med pengar osv därborta. Det slutade med att jag nu skaffat ett VISA-kort och ska växla till dollar på Forex imorron, blir nog enklast. Hämtade syster hos farmor & farfar så åkte vi till Köpis en sväng, skulle höra om de kunde fixa låset på vår resväska eftersom den är broken, men jag hittade en annan! Det var rea, den hade kostat 699:- och nu bara 399:- ! =) Blev glad för det så nu har jag börjat packa! Anna bjöd på mat också, thnx! =) Är så svårt att veta vad man ska ha med sig, jag vill helst packa ner halva garderoben, men jag kommer förhoppningsvis köpa saker där, så jag måste ha plats för det också...Massor med skor har jag med iallafall! x) haha!
Imorron är jag ledig och det är skönt! Ska ner på stan och fixa pengarna.. och lite annat.. Sen blire bara slappa :)
Om exakt en vecka så sitter jag på planet till LA och har ca 5 timmar kvar på flyget! Kommer komma fram vid 24.00 (om det inte är försenat) och då är klockan ca 14.50 där :)

Dipshit xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0