9 dagar!!!

Nu äre bara 9 dagar kvar tills jag åker till Los Angeles! =) Så bli såååååååååå kul! Jag är redan nervös inför flygresan, ska  byta i London och sedan raka spåret dit.
Den 25e ska vi nog på halloweenfest ;p Synd att jag missar hockeyfesten som är då bara.. ;/ Men det kommer tillbaka nästa år! Var och betalade biljetten idag på Ticket..Efter det så skjutsade jag in pappa och hans kompis in till Läkerol. Brynäs-Södertälje idag, som Brynäs förövrigt vann med 1-0, serieledning igen! ;)

Åkte hem, hjälpte mamma packa upp massa hö hon hade hämtat, och sedan åkte vi och handlade lite food. Passade på att sola lite också... man kan ju inte komma och vara hur vit som helst därborta heller^^ Men det var skönt iallafall. :)
Så nu har vi precis ätit potatissallad, rostbiff lite olika skinkor mm... Väldigt gott! Får se om det blir Mamma Mia senare ikväll. På tal om film, så var Stefan här igår, och han hade med sig filmen Mirrors.. den var lite konstig och lite förutsägbar... men den var väl okej.

Nää.. Hörs. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0