6 days ;)

Mjaaaao, det närmar sig! =) Är faktiskt inte såå nervös nu längre, men det kanske kommer sen..We'll see.

Kommer någon och vinkar av mig på Arlanda på måndag då? Linda..?? x) Haha!
Idag var jag iallafall ner på stan och växalde lite pengar på Forex..  Lite ovanligt med en ny valuta sådär men det fixar sig säkert.. :p
Hämtade upp syster från skolan idag också, drog hem och har inte gjort så mycket alls. Man tänker ju att när man slutar skolan så blir allt 'så lugnt och skönt', och visst det blir det.. men ibland blire nästan lite för lugnt. Har man jobb så äre ju ganska lugnt, och även om det är superskönt att få vara ledig därifrån kanske 1 eller 2 dagar på raken så börjar det nästan klia i fingrarna andra dagen där, om man inte har nått att göra. Så äre för mig iallafall^^

Så intelligent var jag idag. :) Ska käka nått snart, och sen kolla tv tror jag!
byebye

Kommentarer
Postat av: Anna( Lillasyster)

Jag Kommmer jallafall du skriver så man börjar gråta :/ eller jallafall jag för att jag kommer sakna dig

2008-10-15 @ 09:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0