Update

Blivit lite seg på att blogga nu för tiden, men jag har inte haft mycket för mig alls på sista tiden. Hmm... det gick bra att komma upp igår till jobbet iallafall, men sataan så det blåste! :o Uscha... det gick inte fort på R80 då heller... x) Kom fram iallafall.
Igår var jag på hockey med pappa, syster och jonte, hade en extra biljett så jag tog med honom! =) Brynäs spelade mot Södertälje... skittråkig match var det, men på slutet blev det bättre och Brynäs vann med 1-0, andra plats i tabellen ;D
Har vart ledig idag, så jag åkte till jonte på sätra och spelade lite av hans nya guitar hero, där man kan spela i band.. haha jag är kass, men trummorna är roligast!
Igår eller förrgår så köpte jag en dator! :D Wohoo! Äntligen en egen bärbar! =) Köpte en router till den idag, skulle försöka installera den men det sket sig... det funka inte, så imorron efter jobbet kommer stefan hit och ska kolla om han kan! :)

Nu ska jag sova. Upp och jobba imorron också.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0