Universal Studios!

Idag har vi vart pa Universal, och sag det mesta som fanns dar, en heldag helt enkelt! :D har haft sa otroligt roligt! Vi borjade med en rundtur dar de spelar in massa filmer som typ Desperate Housewifes, Psyco, Back to the future, Hajen, Jurasic park, massa cowboy filmer, osv. =) Jattekul att se allt de dar! Fick vara med om  hur de gjorde en jordbavning ocksa.
              
Efter den rundturen sa var vi pa Krustyland, och jag hade val inga storre forvantningar pa det, tankte att de var en kul grej bara, men OJ SA ROLIGT DET VAR! =D Man satt 8 st i en vagn, som sedan korde 'in i Springfield'. Det var typ 3 dimensiomelt, forst akte man bergochdalbana med familjen Simpsons, det kandes sa verkligt! Sjukt coolt! =D Satt och skrattade hela tiden!
 

Sag aven Jurasic Park, The Mummy, haha det var ocksa valdigt roligt! De hade visningar om hur de gjorde massa special effekter, brander osv, i filmer.
 

Sjalva Universal stangde kl 18, vi gick daifran vid 17.30 kanske. Sedan gick jag och tittade lte pa Universal City walk, massor med affarer dar!
   
Sa, det vr lite bilder fran idag. Imorron ska jag aka till Beverly center och titta :)
Jag har haft  otroligt roligt idag!

Kommentarer
Postat av: Tim

jäklar vad häftigt.. så avundsjuk :(

2008-11-06 @ 17:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0