Slappdag

Today har jag slappat! Valdigt skont. Vid kl 12 idag sa akte jag till Sunset Plaza till en som siv kanner och lanade hennes pool och solade. Riktigt nice vader! Lanade aven hennes superfina lagenhet for dagen :p Solade och badade i ca 2 timmar, sedan blev jag hungrig sa jag duchade och gick ner till Sunset boulevard for att hitta nagot att ata. Det blev ett kinastalle, med kinesisk kycklingsallad, det var en ny smak.. :p Skulle sen forsoka hitta ett stalle dar de salde cola... fick ga en liten bit for det, men det gjorde inget! Tog med maten och colan tillbaka till lagenheten och keeeeeeeekade, bytte om, och fixade innan jag vandrade ner till lobbyn sa kom siv och hamtade mig, sa akte vi till han som bor i huset mittemot Christina Aguileras hus och fikade. Mycket fint hus han bodde i! Sant vill jag ocksa bo i en dag. Hur som helst sa hade jag kunna fatt hennes telefonnummer om jag vela ;D Haha!
Han skulle iaf halsa henne fran mig, och ev ta en autograf :p maha! Sa nu ikvall har jag bara tagit det lugnt, vi har nyss atit och kollar nu pa tv.

Imorron pa dagen kommer jag nog aka och sola igen, sa trevligt =) Sedan pa eftermiddagen/kvallen blir det Playboy Mansion, igen :D wohoo!
Mmm... hej sa lange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0