Playboy mansion 2 helger i rad!

Yes, igar var jag pa Playboy Mansion, igen. Eftersom det var 'riktiga' Halloween igar sa hade han tagit dit en kille som spelade piano, sa kollade vi pa Fanthom of the Opera. Killen spelade musiken till filmen, igenom hela filmen! Det var haftigt att se! Innan filmen sa bjods det pa mat osv. =)
Forovrigt sa gjorde vi inte sa mycket igar, akte ner till San Fernando Valley och at lunch, innan vi drog till the mansion. Kyckling i pitabrod med sallad, jattegott! I affaren bredvid sa stod det massa papparazzifotografer utanfor... Sag aldrig vem som var dar inne, men men :p



Idaaaaaaaaaaag har jag ingenaning om vad vi ska gora, kanske observatoriet, eller  sola om det ar fint vader.. :)
Nu ska jag ata frukost! pussokram.

Kommentarer
Postat av: Lotten

elin har jag sagt att ja e FETT avis på dej! :o? ;)

2008-11-05 @ 20:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0