kul dag!

Det blev inga julklappar idag heller.. eller jo, kanske en liten en till mig själv, en skiva.  På min bilresa hamnade jag nämligen i Borlänge och Kupolen, där Darin skulle uppträda samma dag. Konstigt va? :p Haha!
Nej, men han körde 3 av sina nya låtar, och sedan signering. :) So sweet.


Låtarna på skivan är förövrigt superbra! =) I Borlänge sjöng han Runaway, Karma & Breathing your love of course. :) Det var nästan som jag blev 14 igen. Faktiskt. :p Haha!
När jag kom hem så åkte jag & familjen ner på stan där de hade invigning av bocken, med massa fyrverkerier osv, det var fint! =)

Imorron ska jag jobba, och dagen efter det jobba... så nu blire inge mer bloggande på några dagar, har ändå inget för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0