Kan jag fa din autograf?

Haha, skummaste grejen hande mig idag, men det tar jag pa slutet.

Igar var jag inbjuden pa middag pa en restaurang med massa andra, Britt och Eddie ager den, sen vare 2 st svenskar som de kande som hade forlovat sig som firade det, sen var Sam med ocksa, han jag var med pa Huntington beach. Sedan var hans foraldrar med ocksa. :) Det ar en belgisk restaurant, med inte helt vanlig mat :p
At blackfisk for forsta gangen, eller den var friterad men anda. Och sa at jag musslor for forsta gangen! Det var speciellt.. men det gick att ata. :) Pratade och hade trevligt, sedan skjutsade Sam hem mig.
Nu de senaste 2 dagarna sa har vi haft 2 st malare som kommit och fixat, de har kommit kl 8 pa morronen och idag var inget undantag. :/
Usch, jag hatar nar jag inte far sova! Men men, det ar bara att ga upp och se gla ut. ^^ Sloade iallafall pa formiddagen idag, kollade bara tv och satt vid datorn. Efter lunch akte jag ner till gallerian i Sherman Oaks och tittade lite, hittade ett par skor och ett par bralls. :)
Nar jag var pa vag ut ur en affar sa blev jag pahoppad av en snubbe som sa:

' I think you're very attractive, can i have your autograf?'  Jag skulle velat sett min min da, stog som ett fragetecken o bara: EEEEEEEEEEEEEH?? x)

Men det var kul, han maste ha forvaxlat mig med nan annan. -Ikvall vet jag inte riktigt vad som hander, om Sam ringer sa ska vi kanske ga pa bio, annars blir jag val bara har hemma och slappar!
yeeee. hey. =)


Kommentarer
Postat av: Ida Gardqvist

Hej elin! Det ar din gamla brevkompis, Ida, kommer du ihag mig? Ingrid gav din blogg till min mamma sen gav hon den till mig och har ar jag nu. Du ser ut att ha det hur kul som helst, traffa hef och allt. Det ar det inte manga som far gora. Jag ar ju ocksa har i amerika om du inte redan visste det=) vad gor du nu for tiden da? hur lange blir du kvar har da? ha det sa bra, kul att se dig igen=) Kram

2008-11-12 @ 20:15:07
URL: http://lillis89.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0