Helg!

Idag har lite släkt varit här hemma och firat mamma som fyllde år i torsdags, då var vi på hockey. Brynäs-Färjestad, 2-2 blev det, och det får man väl vara nöjd med. De var duktiga :) Innan hockeyn så var jag på stan med Stefan, vi fikade lite och så vela han veta om allt jag gjort i Los Angeles.! Det var trevligt :)
Jag älskar mina skor som jag köpte där! Supersköna vinterskor, UGGs! Så nu slipper jag frysa om fötterna nu när det är så kallt ute. Fast det är ändå skönt att det är ganska kallt ute nu, snöö och allt! :) Very nice!

Imorgon är det sista dagen jag är ledig innan jag börjar jobba på måndag igen, ska börja jobba kl 06.00... hur nu det ska gå.. x) Hehe...
Ska kolla tv nu.  Hörs imorron ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0