Going home tomorrow :/

...MEN in innan jag ska hem sa maste jag beratta om mina senaste dagar!
I forrgar var jag hos angela och solade igen, uppe pa taket med poolen. Sedan nar jag kom ner sa var beau dar, han vela visa mig Robertson boulevard. Sagt och gjort, vi korde ner dit och kollade lite. Gick forbi The Ivy, alla kandisar brukar ata lunch dar, men sag ingen dar just da ;) Var inne pa nan ny affar ocksa, Kitson, lojligt dyrt dar, jag hittade ett laderarmband som jag hade tankt att kopa, men angrade mig nar jag sag priset, ca 450 kr! Aldrig. Hmm...Kopte ett linne pa American Apparel iallafall :) sen skjutsade beau hem mig.
Igar var jag, siv & beau pa Disneyland! And it was so much fun! ;D iiih! Haha, akte harifran kl 9 pa morgonen och var framme strax efter 10. Var redan ganska mycket folk dar redan da, betalade oss in (69 dollar! xO ). de hade satt upp juldekorationerna dar ocksa, det var sa mysigt! Akte hast och karra till slottet, och jag vet inte om det bara ar jag, men jag trodde det var ett riktigt slott, alltsa stort o grejer.. men de vare ju inte x) Haha, blev lite besviken nar det inte var sa stort som jag trott :p Iallafall sa akte vi de flesta rides som fanns dar, aven lite barnrides ;D Space mountin var jattecoolt, och Indiana Jones ocksa!
Vandrade runt dar hela dagen, det var sa kul, for alla tecknade seirefigurer hade en egen liten 'stad', Toontown, dar traffade jag pa Goofy/Langben och vi hittade pa Mickey Mouses hus, och han var dar inne!  :) Var aven inne i Mimmis hus, allt var sa gulligt!
Nar vi var pa vag mot utgangen sa stannade vi och at glass, kanske hur gott som helst! :o mmmmmmmmmmm..! Vi blev kvar dar tills allt stangde, kl 20, sa det blev en riktigt lang, men otroligt rolig dag!

Idag sa var jag och siv ute vid Marina del Rey, en smabatshamn och restaurang dar vi at lunch med 2 andra. =) Pappa skulle gillat att var dar, maaasssor med batar! Sedan sa akte vi till Burbank och NBC. Vi var pa Tonight Show med Jay Leno, det var riktigt roligt! Kom dit lite innan de borjade sa vi fick sitta i greenroom innan, med lite snacks osv. VIP saklart ;D Haha! Sedan blev vi visade till vara platser och allting borjade. Gasterna var Miley Cyrus, David Cook och en annan skadespelare. Kommer inte ihag hans namn :p Miley var dar for att prata lite om den nya filmen hon ar med i, en animerad film som heter Bolt, John Travolta ar ocksa med i den och har filmpremiar har ganska snart. Jay Leno ar sa rolig, han drog massa skamt hela tiden! x) Nar showen var fardig sa fick vi komma backstage, kollade lite, sedan ut till bilen och sa skulle vi vidare mot en restaurang dar vi skulle ta en drink med henne som jobbade med Tonight show. Kommer dit, satter mig ner vid bordet och vander mig om, och vem sitter inte dar, om inte Miley Cyrus! xD HAHAA! oops... :o Hon hade sin pojkvan med sig ocksa (men hon kallar honom inte pojkvan an tydligen, nar Jay fragade sa sa hon: "I have my option.. option with no s.." Men pa restaurangen sag de absolut ut att vara mer an vanner ;) Oojojoj vad han sag bra ut...Miley har tur. Och jag ar avis. x)
Efter "drinken" (jag drack vatten) sa akte vi till ett stalle... vad de nu hette och at maaat!
Sa nu har jag nastan packat klart allt jag har med mig, och ja, det blev liiiite mer an vad jag tankt mig, men jag fick lana en resvaska har sa det var tur! Annars hade jag fatt lamna kvar alla Annas saker har ;D Haha! Sa det var tur att det loste sig.
Som sagt sa aker jag (tyvarr) hem imorron, planet gar 19.10 lokal tid har, sen ar jag framme i London 13.35 pa sondag, och sa kommer jag hem 21.25 pa sondag kvall. Hoppas jag kan sova mer pa den har flygresan bara. Jag ar sa sur for att jag missar Honken i Lakerol imorron! buhuu.. Hooppas Brynas vinner iaf ;D
Imorron pa dagen sa ska jag sola lite mer, haha jag blir inge brun, men det ar skont iallafall =) Alla bilder kommer val ut nar jag kommer hem igen. Saaa.. nar jag skriver har nasta gang sa ar jag forhoppningsvis hemma. :)
puss o kraaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Anna

tur att du fick låna en väska av henne :D

2008-11-15 @ 12:54:38
Postat av: Anonym

de vann kan jag tala om!

2008-11-15 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0