Downtown

Idag har vi vart i Downtown, som det kallas... Det ar sjalva 'staden', eller dar alla hoghus ar. Kanns nastan som man ar i NY! :) Var pa ett stalle som heter the alley, de har massor med saker dar, ganska billigt. Det var sa mycket saker sa man blev nastan yr nar man gick omkring dar, man visste inte var det skulle titta! En ny vaska fick jag med mig iallafall :) Var aven i Chinatown och tittade, de har sa fina saker! Var pa natt mexikanskt stalle ocksa, kopte en burrito, det smakade precis som munkarna hemma, sa jag antar att det ar samma sak :p
Pa vagen hem hamnade vi mitt i rusningstrafiken, sa det tog lite langre tid att komma hem, men tillslut sa =)

Forresten sa har Barack Obama varit president har i USA i ca 50 minuter nu! Sa skont att hela president grejen ar over nu, har bara pratats om det under hela tiden jag vart har, ganska jobbigt.

Nu ska jag ut till min resvaska och hamta sladden till min kamera, sa den kan ladda under natten eftersom vi formodligen ska till Universal Studios imorron :p Och sa ska val Obama ha nagot tal nu snart ocksa. :)
Men hej sa lange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0