Beaches

Today har jag och eva vart pa massa strander! :)
Akte forst till Malibu och tittade dar, suuperfint! :D Sen till Zuma beach dar de var en filminspelning pagang :o Hade nog inte fatt natt svar om jag fragat om vilken film det var :p Haha! Akte iallafall tillbaka mot Malibu och till Santa Monica, dar har de en jatte stor pir som vart med i massa filmer osv...och baywatch ;) Haha! Var ute och gick pa den, at mat pa en restaurang dar ute ocksa, mexicanskt. Hade 4 svenskar bakom oss, de trodde tydligen att ingen annan kunde svenska dar, de satt och pratade om bajs.. och de var fran Stockholm ^^ xD Tror de fattade att jag fattade vad de sa, for de kollade valdigt mycket nar vi gick x)
Efter det sa akte vi till Venice beach och kollade, massa roliga affarer, sa jag kopte lite saker. =)
 Zuma Beach :) Me at Santa Monica. Fin kepa va? :D
Fran piren i Santa Monica.  Mahahaha ;D
LIfeguard ;)
Supernice dag! Nu ska jag ata kvalls mat snart =)

Kommentarer
Postat av: micks

you're having a blast, det kan man ju se!! :D

2008-11-04 @ 19:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0