varmt!

Vad säger man om vädret?  - Helt wonderful! =)

Igår kväll åkte jag till sandra för att förfesta lite, var redan massa folk där..kommer inte ihåg namnen på alla.. Jag var lite sen, ooops :P höhö men de gick ändå! Satt ute i det fina vädret och drack & hade trevligt :) Sandra & hennes familj hade ju vart över till Åland på dagen igår så de hade en hel del ;) haha!

De "lite midre" flickorna tog bussen in ganska tidigt, men vi stannade kvar ett tag till. Det blev lite kyligare så vi fixade ljus osv där ute. myyys! :)
Hade väldigt roligt, pratade en massa om allt möjligt, ringde lite samtal... Förlåt de som blev utsatta! ;p
Sedan åkte vi också med bussen in till stan, var väldigt mycket folk ute! Crusing ju :) Gick runt lite å kollade, hittade på sandras föräldrar & vi fick åka med i deras bil lite. Det var skoj, förrutom att sandra smällde bildörren rakt på mitt smalben innan jag hade hunnit in.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAJ! Helvete vad ont det gjorde! usch.. :/ Går runt och haltar idag^^
Tappade helt lusten att festa vidare, så jag åkte hem, så gåre ibland ;) Idag så har jag bara legat ute & solat, gjorde kycklingsallad också. mums!  Juste, ätit en massa jordgubbar också. haha x)
Senare ikväll kommer uffe & jenny hit & grillar med oss. Kommer bli kul att träffa dem igen, var typ ett år sen nu!

Igår var farmor & farfar hit och åt med oss också, de sa att siv förmodligen kommer hem lite tidigare än väntat, synd att hon missar min student bara. Men slutet av juni / början på juli trodde hon iallafall. =)

Och en annan sak som inte har nått att göra med det jag nyss sktivit; Det är INTE okej, då syftar jag inte på musikvideon!  Pinsamt.

Nu ska jag ut i SOLEN igen! pusshejsan =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad syftar du på då? :P

2008-05-11 @ 22:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0