Sunset in her eyes..

..she´s my California..

Älskar den låten! asbra, verkligen. :) Meen, måste tyvärr säga att resten av låtarna på skivan låter väldigt mycket BSB. Men det kunde man väl nästan räkna med. Vad annars liksom? ;p

Igår var ju Uffe & Jenny här och hälsade på, grymt kul att se dom igen! De hade med sig sin vovve också, en sån där stor, kommer inte ihåg rasen, men den var jättefin :) Åt mat och snackade lite skit =)

Idag har jag gjort absolut ingenting! Vaknade 10 imorse (ledig), gjorde iordning frukost och tänkte äta ute, men det var jättekallt & blåste så det gick inte. Efter det gick jag ut & mockade båda boxarna & lunchade åt hästarna. Och allting vart klart innan 12! Duktigt väl? ;)
Sedan gick jag in och åt fruktsallad, mycket gott! Sen har jag typ bara suttit vid datorn och gjort absolut ingenting! Tiden bara flyger iväg när man sitter vid datorn, och helt plötsligt var klockan 16 och hovslagarn kom, pappa kom hem. Vi åkte ut och övningskörde lite, börjar närma sig nu :o Körde iallafall via Bovik till Årsunda. Det är så grymt fint där! SOMMARSOMMARSOMMAR! Kommer nog hänga ganska mycket där om de blir varmt i sommar ;)

mm...kom hem, kollat lite på Outsiders, konstiga människor x) haha! Allt slutade iallafall med att jag hamnade här, igen. -.-
Har ett rättskunskaparbete som ska vara inne imorron med, guess hur lång jag kommit? xD yes..BRA elin! -.-
Snart studenten iallafall! WOHOO! :D

Det var min dag.
puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0