söndag 18 maj

Hejsan :)

Har inte gjort nå speciellt idag, var med pappa å hämtade hö i Skärplinge, sen åkte vi hem, lastade ur allt. Så satt jag vid datorn ett bra tag, tills jag kom att jag har ju körkort! haha, glömde de ett tag x) Så jag å syrran drog till Sätra och hälsade på lite. :P Eller aa, vi åkte till centrum, å så hälsade vi på jonte, emil & posa. De satt å kolla hockeyn så jag störde lite x) Drog vidare och kollade in vinbärsvägen lite och sedan vårat förra hus, men hann inte riktigt så långt! Såg ett bekant ansikte vara ute å jogga! HAHA! Vände så fort jag kunde och sedan körde tillbaka.. *kolla lite*. Körde lite längre fram, körde in på en gata, för att sedan vända, och möta honom igen! xD hahaha! hmm tror han kanske såg att de var jag, vet inte.. lite pinsamt kanske.. men va fan ;) Skit samma! Kul vare iaf.

Körde genom Lexe & Hagaström och vidare mot Valbo, gamla vägen alltså. :p Körde även gamla även hem till mig från Valbo, mötte mamma på vägen som var ute & gick. Plockade upp henne och körde hemåt :) Gick väldigt bra!

Ska iväg & duscha snart, sen sova. Skola igen imorron. :/ usch!
Fast  nästa helg äre BAAAAAAAAAAAAAAAAL! Längtar så!
Love my dress ;)

yesyes, så god natt everyone :)

Kommentarer
Postat av: Linda

bal? :/ inte att jag kommer.... :(

2008-05-19 @ 18:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0