såg jag arg ut, eller vad?!

HAHA! Hände en väldigt mysko grej idag på köpis, jag satt utanför & väntade på pappa, så kommer det en bil å ställer sig precis framför mig där jag sitter och 2 killar kliver ut. Tyckte den ena såg ut att vara väldigt lik en på min skola, så jag kollade lite extra. Ser också att de sitter 2 tjejer i baksätet som sitter å glor som fan! -.- De kanske var 16-17 år. Fattade inte vad som var fel, så jag brydde mig inte så mycket mer om det, satt å fippla med mobilen, sedan kom de 2 killarna tillbaka, satte sig i bilen & körde iväg. När bilen börjat rulla, så visar den ena tjejen fingret åt mig! :o Vad fan hade jag gjort?? xD

HAHAH! Såg grymt kul ut iaf, å jag bara skrattade åt de, å hon såg ut som hon typ inte fattade varför jag skrattade x) men men, så kan det gå :)

btw, tim, jag hade inte skrivit fel i inlägget innan, de ska va så ;p Menade att de var tråkigt att studenten är fredagen den 13e. :)

see ya lajter

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahahahahhha muckar dom :O

2008-05-13 @ 20:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0