Nytt inlägg...

hoho :)

sitter i skolan, börjar om 40 minuter.. :/ Har svenska redovisning om författare, hjälp! :o uschA.!!
vet inte vad jag ska skriva egentligen... haha x)
jaja, jag slutar efter den här lektionen iallafall. Men hinner inte åka hem iallafall.. Ska jobba klockan 16.00.. :( Efter det ska jag åka och hämta pappa nånstans på stan (?)


Kommer verkligen bli en jätterolig dag känner jag.. wohoo! - eller nej.. BLÄ!! Kan de inte bara bli lördag?
Imorron kommer min dag bli ungefär likadan som idag, nån lektion, sen jobba på kvällen.

Har nån någon idé om vad man kan ha ett hyllningstal  till? En person, Brynäs, sommarn? x) hahaha jag är sämst på sånt här!!
Förrästen, på tal om Brynäs, så har Honken kommit hem igen! :D Hur cool är inte han? Hoppas han nångång kommer tillbaka till Brynäs. It would make me happy =)

heysvejs

Kommentarer
Postat av: Linda

mej såklart! :O:O

2008-05-29 @ 23:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0