LEDIG? -VA?!!

Jaa.. rubriken kanske talar för sig själv.. Imorse kom jag till skolan som vanligt, skulle ha business english, trodde jag. HA! yeah right.. Tvåorna har nationella prov så vi skulle inte ha nån lektion! Visst jag hade glömt bort det, för jag vet att Micke sa det förra veckan. Men ändå.. SURT! fyfan.. jag som kunna haft sovmorron! =/ Det var jag & Sofie där.. xD
Kan ju inte åka hem nu heller eftersom jag ska klippa mig senare idag, så nu sitter jag på mammas jobb.. och äter godis. haha! Nyttig jag är..^^
Jag överlever väl det här med antar jag. Vet förrästen inte om jag får lunch idag heller :O Kanske får äta här =)
Jag måste sitta här till kl 11.30 kanske, sen ska mamma bort på nå kundbesök, vad ska jag göra då?!

de löser sig.. kanske.
hei.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0