Konstiga snubbar

Kom på en till grej som hände igår när jag var på väg ner på stan från skolan, lite mer äcklig, men here it goes:

Gick via boulongern vid ån, och där brukar ju alla fyllon sitta.. Jag går där, så möter jag 4 snubbar på cykel med systempåsar..^^  De cyklade ganska vingligt så jag gissade vart de var på väg x) Iallafall så precis när jag möter dom så busvisslar de. usch usch usch!
Och sedan vänder jag mig om och ser mycket riktigt att de är påväg mot ån! Men kul för dom..
-.-

Sedan har jag bara vart i skolan idag, hämtade anna & åkte hem. Har gjort mitt rättskunskapsarbete NU! Fatta efter jag äär.. :/ nu äre gjort iaf!

Imorgon blire Stockholm igen :) Kommer nog bli roligt! Ska bli fränt att se Jason Mraz, å de andra såklart =)
Slutar 10.45 imorron, nån som vill skjutsa hem mig då? (a)

:D
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0