Kanon helg!

Fredags: Mamma hämtade Linda på tågstationen, de åkte hit. Sedan kom också Susanna, Stina, Sandra & Jonas i egen bil för att följa med till Falun. Gjorde oss iordning och åkte mot Rix i Falun. Jag körde ;) haha, de gick bra!
Kom fram dit, gick mot scene och tittade lite... sen gick vi och åt pizza. Hittade kanske jordens sämta pizzeria! Vi väntade hur länge som helst på maten, och vi fick den inte förrän klockan var typ 19.00, men de var ju lugnt, Ramsells var ju innan.. de är inget att se.
Tillbaka till scenen, kollade lite... Såg näär alla artisterna kom där bakom, de var en liten tjej som typ stog och skrek & började nästan grina om hon inte fick nån autograf... -.- mm, men hon hade nog roligt!
Linda: Där är Danny! *alla vänder sig om* xD HAHA!
Efter ett tag kom de iallafall. De stog ute och skrev autografer ett tag, och Linda passade på att nypa Danny & Matte i armen (?!) :p
Sen gick vi längre fram mot scenen, de bröve kollade lite konstigt på oss.. Undra varför^^ hah! Men de var kuul! De körde All for love, Alone & Jennie let me love you. :)
Sen vandrade vi runt och poff så kommer det en rixbil med söta pojkar i. :) Stog och snackade väldigt länge med dem där innan de åkte. Vi fick hoppa in i bakluckan för Matte men njaaa.. Kändes väl sådär. Och sen anställde Danny mig som privatchafför också x)
Elin: Erik, jag har tagt körkort..
Erik: Nämen, äre sant?! Fan va kul!! bamsekram fick jag.. :p Och Linda kommer efter bara: Erik, jag kan cykla också... Erik: Eeeeh?
hahahaha!
Danny ska ta körkort när han fyller 5 år sa han med ;p
Sen åkte de hemåt, vi med. Mycket rolig kväll!
Lördags: BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!
Äntligen skulle jag få ha min klänning! :D Var på Kicks & fixade håret & smnik innan, blev bra :) Sen började balen 18.00, åkte bil med susa, sandra & sara till Engeltofta, alla var så fiina! Fick champange när vi kom dit, sedan fick vi gå in, satte oss vid borden och pratade. Maten kom, till förrätt blev det kräftor med sallad & bröd. Ganska gott faktiskt! Till varmrätt kyckling & ris, och efterrätt nå vitt gegga med massa bär i, de var najs! =)
Till det hann jag även med att dricka 3 glas med vin & 1 cider, vi hann med att stå på stolarna och sjunga också! Mmm.. de flesta blev lite runda under fötterna där :P haha! Alla är så klockrena när de är fulla! Sen vare fest hela natten, dansade och hade trevligt.
Balen blev inte riktigt som jag hade förväntat mig, inte så mycket supa tänkte jag, men jag hade helt fel! De göör inget ;)
Söndag: Vaknade typ 07.00 imorse av att jag var väldigt törstig...Somnade sen igen & vaknade 10.30 kanske. Väckte Linda, som blev kvar här hela helgen :D Och sen var det bara att hoppa i duschen och försöka få ur all hårspray (tror jag hade ungeär 2 flaskor i) Trodde jag skulle tappa allt hår där, men de gick bra :)
Åkte till köpis & kollade solbrills åt Linda, hittade dock inga som hon direkt vela ha..Gick runt lite till.. Och sedan blev klockan 15.00 och söta pojkar kom gående mot scenen. =) Alltid lika roligt! Körde 3 låtar, sen skiv-signering.

Matte flummade om någon Fanny & Hanna som hette likadant men han kude inte se skillnad på dem..eller va? haha! fattade inte så mycket... Danny: Heeej sötnos, allt bra? *lalaalallalava?* osv. najs! Erik slant med handen där.. ooops! ;)
På hem vägen blev en bilfärd som gick undan kan man säga.. FULL FART! haha! Vi låg bakom dem, sen körde vi om.vevade ner rutan & vinkade. De körde om och vinkade som galningar och Matte ville göra high five, men de gick inte så bra på motorvägen x)

Imorron åker LindaFes hem :/ Men hon kommer snart tillbaka ;) wohoo!
Nu ska vi snacka lite mer skit, och inse hur bra den här helgen har varit :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0