Helg igen :)

Så grymt skönt med helg igen!
Har vart jättejobbigt i skolan de senaste 2 dagarna, eftersom jag kom dit 08.00 varje morron och sedan var där hela dagarna för att sedan åka och jobba kl 16.00. usch...
Men nu äre gjort iallafall :) Bara ta det lugnt och slappa hela helgen, grilla ikväll också :D love it!
Igår kväll efter jag slutat jobba (21.15) så åkte jag med och åt, för att sedan åka och hämta Jonte på sätra, så åkte vi och kolla på Polhems bal. Var några man kände igen :)
Åkte vidare ännu längre ut i skogen, för pappa var där på fest med jobbet, så jag skulle hämta honom, kom dit, ringde och frågade var han var. Men han var inne i stan då!!? aja, inte mycket att göra åt, åkte tillbaka in till stan igen, släppte av Jonte först, sedan ner på stan till Helt enkelt för att hämta pappa. Det var jättemycket folk ute igår kväll!
Kom hem, satt vid datorn lite, sen somna jag :p

Idag har jag bara legat och solat och vart ute :)
Juste, byggde om hagen åt Slasken också, han blev glad när han fick mer gräs att tugga på =) Har vart på köpis med pappa också, handlade lite mat och så..

Får se om jag kanske tar bilen och åker till Årsunda senare ikväll, så mysigt där!
haha, kom en rolig kommentar igår också: 'Men de kanske låter så bara för att jag är från Ööreeebrooou' x) hah!
Nu ska jag ut i solen igen :D heysveys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0