8 maj

Today var jag i skolan i rätt tid iallafall ;D

Hade filosofiprov dierkt på morgonen, sen svenska, sedan håltimme ett bra tag. Köpte en coca-cola & satte oss ute i solen! Najs värre =)
mm.. sen vare marknadsföring bara, fick sluta 30 minuter innan också så de var bra!
Drog ner på stan och tittade lite, jag köpte inget! Duktigt väl? ;)
Sen så kom pappa & hämtade mig, så åkte vi hem. Har inte gjort nå speciellt.

-Juste, jag klippte mig igår också, vart väl ganska bra, liiite för kort men vafan.. de växer ju ut =) Så de duger.

Jävla skit att jag ska vara så kort också.. Liksom 2 cm?!? Gör det verkligen mycket? -.- Damp. Skit samma, får göra nå annat med mitt liv....


Look into my eyes
you will see what you mean to me
search your heart, search your soul
when you find me there you´ll search no more
Don´t tell me it´s not worth tyring for
You can´t tell me it´s not worth dying for
You know it´s true
Everyrhing I do, I do it for you

***

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0