7 maj?

hellu bloggen :)
Var som sagt lagomt sur imorse när jag kom på att jag inte hade några lektioner xD Meen de löste sig iallafall. Åkte ju till mammas jobb å greja. Sedan till frissan. :P Vart ganska bra om jag får säga det själv! =) Hon klippte upp det en bra bit, å så lite snelugg.. Och slingor då =)
yeye!
Efter det så åkte jag med pappa hem. Sen har jag försökt pluggat lite också, har filosofi prov imorron. Inte roligt alls. :/

Så nu sitter jag här med min jordgubbs saft å kollat runt lite. :) Ska väl lägga ut nån bild på bdb också..
Måste bara få säga att min balklänning är sååå fin! Älskar den verkligen, kommer aldrig vilja sälja den!  Kom på mig själv ligga och titta på den för en stund sedan. Vill ha BAL! :P Måste hitta nå skor till den bara... :O äh, de löser sig :)

puss heis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0