6 maj

Idag äre min sista körlektion innan uppköringen! :o Jag kommer seriöst börja grina/svimma... fyfan, usch. Men hoppas de går bra iallafall!
Sitter i skolan nu, börjar inte förrän 10 :/ tröök! Jag kommer inte få nån lunch idag heller..

Det är så grymt mycket nu, inte bara skolan.. utan allt annat också. Man ska hinna vara med alla sina kompisar, jobba och skolan då.
Föräldrar fattar verkligen inte att de tar på krafterna att först gå i skolan hela dagarna, sen har man massa läxor/prov som man måste göra hemma. Och de fattar inte varför man inte orkar hjälper till hemma?! ryck.. =/ Sen tjatar de massa på att jag måste jobba. Hur i helvete ska jag orka?? Vill bara hem å gråta nu. Och sen allt tjat om de där jävla körkortet... Jag har 10 prov/ saker som ska lämnas in de närmaste 3 veckorna.. Sen jobbaa på helgerna...KUL -.-

Ska gå å hänga mig nu. Eller inte riktigt kanske, men ha svenska, de är ungefär samma sak.
Kan inte allt bara bli bra? :/

Kommentarer
Postat av: Timmy

Gå inte och häng dig, du får kämpa på i 3 veckor nu så är det sommarlov sen :)

2008-05-06 @ 11:10:12
Postat av: Linda

naaah :(

2008-05-06 @ 16:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0