5 maj

tjosan :)

Det är superskönt väder ute idag! :D  Love it.
Dagen började iallafall med en körlektion med snygg-henke ;) haha! Det gick bra.. Det börjar närma sig.. :o Efter körlektionen så åkte jag till skolan, hade psykologi. Haha, Linda, jag frågade vad de var för fel på dig.. Berättade de där med A-brunnarna, och han sa att du kommer förmodligen växa ifrån det så länge du inte får allvarliga tvångstankar osv...xD Så du kan nog vara lugn =)

Sen vare lunch, pankaka.. jag hade kunna ätit de om de inte var sån satans lång kö dit! Så de blev sallad ist =) Sedan åkte jag, susa, sara & sandra ner på stan ett tag..Men de drog tillbaka till skolan ganska fort. De skulle ju ha aktieprov, vilket jag tänker skita i totalt nu. Orka den kursen =/ usch!
Jag stannade kvar på stan ett tag, hittade ett par shorts & ett linne.. Sedan satte jag mig på bussen hem. Jag var faktiskt duktig och gick hela vägen hem! Inte dåligt ;)
När jag kom hem vare bara att dra på sig bikinin och ut & sola :D Grymt härligt väder! Inte ett moln på himlen! Såå najs.

Ska ner & göra iordning frusktsallad nu =) yummie!
mm.. hörs, puss.

Look at you now ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA

HA

2008-05-05 @ 21:25:47
Postat av: nathalie

va bra att det ordnar sig för linda :D

2008-05-05 @ 21:32:12
URL: http://nathalieberlin.blogg.se
Postat av: elin

HAHHA! Jag vet ;D bra väl? =)

2008-05-06 @ 08:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0