22 maj

heyhopp!

Mail kan vara roliga ibland...

-Tja pyret :) Läget med dej då?
Bangar du en härlig dejt i en skön dubbelsäng i sommar?

eller

tja du hejar du på brynäs va de gör jag så vi borde träffas nångång på nån brynäs-match jag brukar vara där och kolla. hör av dej jag kan väl få din msn pusshej
Låter najs väl? x) eller inte.. nej. hahaha, men sån mail kan vara roliga att läsa!

Iallafall så har jag vart ledig från skolan idag. Mycket skönt! Har typ inte gjort nå speciellt heller, bara vart hemma.. kolla film och så :)
Nu på eftermiddagen åkte jag & sandra och hämtade Dingtuna på tågstationen. Åkte hem till sandra å snackade lite skit, sen åkte jag hem ;p

Imorron kommer Linda! =)
pjuff

Kommentarer
Postat av: Linda

jaaa! imorrn kommer lilla jag! :D och lilla Elin hämtar mej på stationen muahah!! :D

2008-05-22 @ 20:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0