16 maj = KÖRKORT!!

WOHOO! Äntligen har jag tagit mitt efterlängtade körkort! :) Var grymt nervös innan, typ de där med att man skulle kolla alla ljus å bromsar & under huven. Men den enda jag behövde göra var att kolla broms- & styrservon och färdbromsen. Sen körde vi iväg! Fick minnesluckor efteråt om vart exakt jag hade åkt, fick tänka till lite ;p haha
yesyes, det gick bra iallafall, så nu har jag klarat det :)

Igår åkte jag, anna, pappa & tommy till Sthlm och Rix. Parkerade bilen i Solna hos emma ju, hon är så grymt mycket kortare än jag hade trott! Typ kortare än mig ju :o trevlig iaf =) Tog tunnelbanan till Kungsan. Hejade på gräbbsen och sedan blev de inte så mycket mer. Men Jason Mraz var så grymt BRA! Satan va han fick med sig verkligen HELA publiken, alla stog å skrek xD HAHA! Kulkul!
Sedan vart det väääääääääldigt kallt, värmde oss på ett café där bröve. Vi var hemma i Gävle på 1 timme & 20 minuter från Sthlm xD (DET VAR INTE JAG SOM KÖRDE!) haha! Kom hem, slänge mig i sängen och slocknade direkt :P Skönt.

Idag efter uppkörningen så åkte jag & jobbade, slutade 20.00 och har ätit tacos nu. :) Ska kolla lite tidningsklipp på Siv under tiden hon var "famous" x) Ganska fränt att se faktiskt! Sen blire hockey. Sverige-Kanada!

kuljul! hejhopppuss =)
/elimedkörkort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0