1 maj

De senaste 2 nätterna har jag drömt jätteläskiga drömmar.. :/ har vaknat upp av att jag legat å gråtit.. :s
usch! Hoppas de blir bättre inatt :)

Idag hade jag, susa & sara vår "mässa" på fältis iallafall. Gick bra, och var faktiskt ganska roligt. Pappa kom med mammas grejer sen som jag skulle sälja lite grann åt. Det gick väldigt bra! Sålde 2 täcken & ett par ridbralls på bara ett par timmar. :) very good! Jag kanske har en framtid som
försäljare? ;) Får väl se vad som händer.
När de var slut så åkte vi och lämnade borden inne i fba, sedan hem igen.
Har väl egentligen inte gjort nått alls sedan dess, suttit framför datorn och pratat med folk.

Imorron blire Sthlm iaf! Kommer bli kuuul!
  Pappa skjutsar mig & syrran dit imorron, ska möta (världens bästa) Linda, gå på stan å kolla massa efter kläder & skor till studenten! =) Kommer bli naaaajs!
Vem vet, kanske springer in i timbrandman där också? xD who know´s? haha!

Ska iallafall sova tidigt ikväll. Kolla tv nu, sedan duscha & sleeeepa. :)
hejsvejsan!

Kommentarer
Postat av: Timmyboy

Maybe if you're lucky ;)

2008-05-01 @ 23:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0