VILL HA SOMMAR! <3

Jag vill ha sommar NU! Tänk vad skönt... bli av med alla vinterkläder, å fram med alla fina kläder! :P Och för att inte prata om turnéåret 2008. Hoppas det blir kanon! :)

Förövrigt så åker jag till Sthlm på lördag med folk ;) Blir nog kuul! Vill bara att den här veckan ska vara över, eller ja, fram till fredag iaf. :P Helgen är helt ok! Men det är så mycket saker i skolan hela tiden, blir så trött på det :/

Idag har jag bara gått i skolan, var meningen att jag skulle göra teorin för körkortet idag ocskå, men det var tydligen nå fel på alla datorer i hela Sverige.. Fattade inget.. aja, ska göra det imorron kl 9 ist. Hoppas det går BRA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0