tjuuuhu

HEY!

haha.. den låten är bra! ;) iaf så har jag typ bara vart i skolan idag, inget märkvädrigt. Hade en lektion å slutade 14.. ^^ xD haha var ganska najs! Kom till skolan, lite senare till svenskan, kom typ precis när den var slut å så sen vare lunch! plus håltimme... Eftersom jag inte är lika smart som alla andra så skippar jag matte C! Väldigt skönt på ett sätt också, eftersom matte kanske är de jobbigaste/drygaste ämnet som finns! Efter min ca 2 timmar långa lunchrast så hade vi marknadsföring bara.. Sen hem och loda... :P
Ringde maxi igår också om tider under påsklovet, det skulle nog lösa sig :) Måste ha mer pengar nu... shittans vad jag gör av med pengar HELA TIDEN! -.- det är jobbigt.. :/

Måste sluta äta/dricka så onyttiga saker nu.. Ska göra ett försök iaf..

Förrästen så vill jag byta design på bloggen.. men ja är kass på såna saker.. Sååååå.. Linda.. HELP ME, PLEASE! (a) haha! xD

Idag släpptes biljetterna till Leksand-Brynäs också, klockan 10.00 idag släpptes de, och 10.04 var ALLA slut!! :O Det är sjukt... hade gärna åkt om jag haft liiiiite mer pengar, men det kommer fler gånger ;)

chips bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0