Tisdag

Det enda jag gjort idag är att jobbat, var väldigt lite folk där idag, men folk är väl trötta på att handla nu direkt efter påsk :P De kommer säkert på typ torsdag eller nått.
Ska jobba imorron också, börjar 13.00 så det är skönt med lite sovmorron =) Slutar 19.00.
Sen idag böire väl bara att sitta här å slöa.. Hoppas på trevligt folk på msn senare också ;) haha! HAr bokat hotell till Karlskoga nu också, så nu är ett till problem löst. Men ett problem återstår.. hoppas det löser sig på torsdag!! vill verkligen! Du & jag jossa ;D haha.. Det MÅSTE gå, så äre bara...


Vem är du, så säg mig nu
Tror aldrig jag har känt såhär förut
vem är du, så säg mig nu
Lyser upp det mörka här och nu
Och även om vi aldrig konverserat
berör du mig djupt in i själen
Med ditt ljus
Vem är du?



Kommentarer
Postat av: Jossan

Klart det går :D

2008-03-26 @ 23:33:42
URL: http://jossanhoppsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0