stockholm

Dagen började med att jag gick upp 05.30 för att duscha och göra mig iordning för dagen :P haha! Åkte till Valbo, hämtade upp Susa, och åkte buss till Stockholm. :) Kom dit 9.30 ungefär, mötte upp Linda. Åkte till Anki å lämnade den stora väskan^^ Sen så gick vi vidare ner på stan, eller vi åt på donken först innan, som vanligt xP haha! Sen till Hötorget för att kolla Alex, visade sig att Caracola också var där så vi fick de dom också, sen så var Popkidz där också, men dom räknas inte -.- haha vi stog uppe i nån klädaffär och kollade och nån jeeevla paparizzi-tant tog kort på oss! Mycket pinsamt, men men.. :P

Efter det så tog vi tunnelbanan till Skärholmen, kollade EMD, träffade de lite innan bakom scenen, mycket sociala :D Trevligt som alltid!
-Ett avbrott nu bara, sitter å kollar på melodifestivalen nu, Sibel sjöng nyss så hade hon "eldfärger" på strålkastarna å Linda bara: "Åh shit! Jag trodde de brann i klänningen!" HAHA! Hon är okej nu ;)

Iallafall så snackade vi lite med pojkarna i skärholmen, Danny är just nu i GBG å skulle göra nått gig Så träffade vi Anna, Jossa & Carrå där också! :D Efter vi kramat hejdå så skyndade vi till Globen centrum där Alex hade signering, igen jaa :P hehe!
Men vi kom typ precis när han var klar men hann se honom iaf :) Träffade JONAH också! :D Var grymt länge sen! Träffade Karro,Saga och Tessie där också :D Superkul!

Sen så viade det sig att Poodles hade signering efteråt. Stannade å kollade på det också, så kom Nordman också, han är så frän! :D Men han sjöng dock inte =P
maha!
öhm.. jaaa, sen så gick vi runt å kollade inne i affäerna, köpte ett par jeans, inte så snygga men ändå xD Sedan åkte vi till åhléns å kollade lite, sen vidare till Cityterminalen, lämnade Susa på bussen hem mot Norrland igen, jag & Linda tog tunnelbanan mot Skanstull, fixade mat och nu sitter vi här och kollar mello :)
Linda hatar verkligen Bengtzing! haha ;) Trots deras gemensamma förnamn ;D

Imorron åker jag hem, men innan det så ska jag & Linda hinna med en till signering i Bålsta :D äääääälex ;) haha!
jisses hur man håller på.. Men ROLIGT äre!

Ska kolla klart mello nu, Aymond nu :)

Thank you ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0