PÅSKLOV!

SÅ SKÖNT!
Men de känns som de nyss var sportlov, men ändå. Nu äre inte så långt kvar te studenten! WEEIII! haha kommer bli grymt skoj! :)
Helgen kommer också bli rolig! Först blire förmodligen Let´s Dance imorron, ska vara med i direktsändning ;D haha! Pinsamt, men ändå.. Hur ofta är man med på tv liksom? eller aa inte ens säkert att just jag kommer med men ändå :D
Sen så blire Borlänge på lördag. myyspys med söten ;) haha =P

Har bara vart i skolan idag, var inge speciellt, hade fliosofi, lekte lekar som vanligt xD , sen svenska, gjorde absolut ingenting där, å sen vare lunch. Ringde Jossa och bad henne äta lunch med mig på stan eftersom maten i skolan var äcklig. Så vi åt på Subway, mycket gott! Träffade pappa på stan också, jossa skyndade till skolan å pappa skjutsade mig tillbaka till skolan för att göra klart uppgiften i marknadsföring som skulle lämnas in idag. Gjorde klart den, åkte hem runt 15.00, åkte med när Anna red på Högbo, haha hon hade en väldigt söt ponny :D Hade inte riktigt rätt kläder på mig där kände jag, var otroligt kallt! men men, sen har jag bara vart hemma, ätit mat nu osv.. Så nu sitter jag här.. har inget att göra, snackar lite med folk på msn :)

pussan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0