Måndag+Tisdag

Igår var det en såndär hemsk dag igen, skolan var väl som vanligt, men sen ringde pappa å sa att han fått åka upp till akuten med farmor igen.. =/ Så jag gick dit så fort jag slutat. Usch vad ont det gör i en att se någon man känner ligga i en sjukhussäng och ha ont!! Värsta som finns.. Tycker så synd om henne.. Men hon är ok nu iaf, fick åka hem idag :)

Jahapp... Tisdagen började med att jag skulle ha sovmorgon, men neeej så vart de ju inte.. -.- Anna började 8, och jag 10, så var tvungen att åka hemifrån 7.30. kuljul^^
Lämnade henne på skolan, pappa hade hört på nyheterna att det brunnit på lilla max i hemlingby, så vi åkte och titta, KOLSVART vare där inne, jag skojar inte, och luktade väldigt illa! Var tydligen nån stekbord som börjat brinna, alla klarade sig som tur var och det är väl huvudsaken. :)
Sedan åkte vi till farfar och hjälpte honom med lite saker.. Så åkte pappa och jobbade, och jag stannade ett tag, för att sedan gå till skolan (eller snarare åka buss, slö som man är :P)

Skolan var väl som vanligt, hade 2 lektioner ;) Slutade 12, gick till jossa för att hämta lite saker jag haft där ett bra tag nu :P
Sen åkte jag & susa till Köpis och kollade runt lite, åt på sibylla, köpte 2 nya linnen och nya skor. Jag ska ABSOLUT INTE köpa nå mer den här månaden!! Gör av med alldelens för mycket pengar. fyy..

Ska kolla på hockeyn snart, Brynäs-Mora på tv, inget att se egentligen, men men. Väldigt tråkigt att det ska gå så här för dom, Brynäs är ju ett lag som alltid funnits i Elitserien!! mm, det här är illa.. riktigt ILLA!!!

usch... domaren är väl cp som vanligt idag.^^ AAH! Ska sluta skriva nu, så jag inte skriver nå dumt om någon viss person heller... ;o

Hejsvejsleverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0