Måndag

Usch.. det är så grymt tråkigt med måndagar! Finns inget att göra hemma heller. Trist.
Idag har de iaf vart sviiinkallt ute! Typ snöade imorse/mitt på dagen, vill ha SOMMAR! Gud så skönt de skulle vara!
Jag & Susanna pratade om en massa saker som hänt ihelgen ;D HAHA! Alltså, det händer så många roliga saker, typ :

P -"Har du skaffat...*pekar på munnen & syftar på tandställningen* ?"
S -"eeh aa.."
P - "Aa, okej, asså inte för att jag märkte det"
HAHA! nähä? Vadå märkte? xP Det var väldigt roligt iaf!
Sen kommer Danny: Vad heter du då?
L - Åke
Danny: Ska jag skriva Åke? :o
haha!

Roligast av allt var kanske när vi åkte tunnelbana, susa & linda satt bröve varann å jag satt bröve en snubbe. Och så säger Linda: "åååh titta vad söta de är..!" haha han hoppade av ganska fort faktiskt.. undrar om de berodde på att han skulle av eller verkligen inte ville sitta bröve mig längre.. :/
Men det var roligt! ;)
Vet inte hur jag ska göra imorron med skolan... får se. :P

..Sitting here alone with my memories
starring at a picture of you and me
They say I look fine but if the walls colud talk
They´d tell you all about how much I break apart
I think we were right, but we did it wrong
Every since you left me I just can´t go on
No I can´t even read the news today
cause everything reminds me of yesterday..

Empty room

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0