LÖRDAG

heyheyhey!

Idag åkte vi till Sala! Jag körde ju, å allt gick väldans bra, faktiskt! =)

Kom dit, fikade, gick en runda på stan^^ Och sedan åt vi, sedan hem igen.. :P höhö

har nyss kollat melodifestivalen, Bengtzing & Perelli gick vidare, som jag sa ;D MAHA! Juste, Let´s Dance igår också, Danny & Malin klarade sig, tack vare fansen. Jag röstade faktiskt inte en ända gång :P Det ni!
Så nu sitter jag här, lyssnar på bra musik ;) Och pratar med folk!

Ska nog sova snart.
puss hays

I keep holding on, can´t let go
Please let me know,
why does it rain? why does it hurt?
Please god explain cause I don´t understand
love made me fly, now I just cry
Please tell me why
oh my baby
why does it rain?

Jag vet varför det regnar, behöver inte höra den förklaringen en gång till^^
Men DZ´s låtar är grymt bra! Det är starka ord, och dom låtarna betyder väldigt mycket för mig och kommer alltid göra. Många minnen <3


Kommentarer
Postat av: Sassa

hans låtar är faktiskt bra :)

2008-03-02 @ 15:26:56
URL: http://saasssaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0