home again

helluu.. :)

hemma igen från sundsvall. det var riktigt roligt! jag & jossa tog tåget som gick typ 14.00 från gävle, träffade en sötnos på tåget, satt å snackade typ hela vägen..framme i sundsvall vid 16.00, jag & jossa letade oss till buss stationen, det visade sig att bussarna var GRATIS hela dagen! :D haha kanon ju! väntade på den bussen i typ 30 minuter, var ganska kallt.. :/ men det gick!

framme i Birsta centrum, tog typ bara 10 minuter att åka buss :) Kom precis när patrik isaksson gick upp på scenen, kände att vi var tvungna att äta nå, så det blev donken, medans vi lyssnade på isaksson!
sen närmade sig klockan 18.00 och alex kom upp =) han körde vem är du & svalan. jättebra!

sen signerade han lite, vi stog å kolla på.. :P  sen så drog han hem i bilen. jag & jossa gick runt lite där på köpcentret ett tag efter.. vårt tåg gick 23.22, så vi hade ganska mycket tid på oss ;P det var faktiskt ett jättefint köpcentrum! mycket finare än vårt ;) Sen tog vi gratisbussen tillbaka, satt på donken ett bra tag, men tiden gick ganska fort ändå. tåget kom som de skulle och JAG SOMNADE PÅ TÅGET! :O brukar aldrig hända annars.. men jag var trööööött!
framme i gävle typ 02.00, gick hem till jossa, satt på msn till 03 typ.. sen somnade vi. grymt trött imorse, jossan skulle upp å jobba 10.00 så vi tog 9.20 bussen från stan till köpis, å jag fortsatte hemåt. Har sovit till nu typ, från det att jag kom hem, ska ju iväg å jobba sen jag med.. 15.00-21.30 =/ Kommer bli hårt.. men pengarpengar :)

jag hade superroligt, så det var värt all väntan :) tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0