Fredag och Lördag

Fredag

Var ju ledig från skolan igår pga att de var långfredag, så jag, jossa, anna & carrå åkte ner till Sthlm för att kolla Let´s Dance =)
Åkte nångång mitt på dagen, kom dit efter 14, åkte till centralen, där väntade linda & naty. Så satte vi oss & åt med dom. Efter det så gick vi till Olearys och väntade på lasse. Var allmänt flummiga då bara :D haha!
Sen så åkte vi till SVT iaf, var massa folk där då redan, precis när vi kom så kommer Erik & Matte också, Danny hade redan kommit då. Hejade på dom, sen hade de bråttom in..
Väntade & väntade lite till, och tillslut fick vi komma in på genrepet! haha allt är verkligen planerat in i minsta detalj ;) Kul och se. EMD körde nya singeln Jennie Let Me Love You, den var skiiiiiiiiiiitbra! =D Verkligen, den fastnar på hjärnan direkt! På genrepet så vare bara jag & naty som stog och verkligen gav JÄRNET! haha, vi stog och hoppade å skrek hela låten. Danny börja garva mitt i låten där åt oss. xD Men kul vare!
Efter genrepet så tänkte vi gå till ICA, men de var stängt.. :S Vi fick gå tillbaka till SVT å hänga där sålänge tills direktsändningen. ÅÅÅÅH! Vi såg Björn Gustafsson! :D Kanske hur sööt som helst! Han skulle gå därifrån, å jättemånga hoppade på honom, så jag höll mig undan, tycker så synd om honom..
Sen då var jag på samma toalett som Viktoria Svensson om nån vela veta xD HAHA!

Sen när det väl var direktsändning så gjorde vi i princip samma sak som på genrepet, fast nu var alla med och skrek & hoppade! :D Blir så mycket roligare då, även om jag & naty rockade allt & alla ;)
Var helt slut efter typ halva låten, men jag fortsatte ändå.. :P haha som tur är så syntes jag inte så mycket i tv, BRA det! ;) maha!
Efter låten gick vi ut igen, väntade i receptionen och hämtade andan lite, sen så kommer killarna & ska hem. (har jättebråttom till studion, right) xD whatever, puss&kramhejdå, så hoppade de in i en varsin taxi. Och vi åkte mot centralen åter igen och åt på donken xP Sedan åkte vi till Rotebro, skjutsade hem ICAnaty, sen åkte vi heeeeeeeem! Var hemma runt 01.00 ganska precis tror jag =) Grymt rolig dag iaf! Tack alla som var med!

Lördag

Okey, inte så många timmars sömn, men uppe med tuppen IGEN! Var bara att göra sig iordning och iväg igen, denna gången mot Borlänge =) jossa & carrå följde också med. och mamma var så snäll och skjutsade oss! TACK! <3 Hade  vart jobbigt att ta sig dit annars :/
Vi åkte så vi var där vid 12.00, Rickard Herrey & Cissi Ehrling från Let´s Dance var där och dansade då. haha rickard bara; "Nämen titta här är ju Danny fansnen igen!"
-.-  haha! yeye, klockan 13.00 vare Patrik Isaksson, då passade vi på att gå å äta. Åt nå pasta, mycket gott! Sen klockan 14.00 vare Charlotte Perelli, hon hade ju mest "fans" där som ville köpa hennes singel, då de tog skiiitlång tid! Alex skulle egentligen börjat 15.00 men kom på scenen på 15.45, så det var bara att vänta, men tillslut kom han å körde Vem är du & Svalan =) Sedan efter så vare signering, haha man fick ju köpa 4 st singlar för 100 spänn, annars vare 30kr/ st, så klart man gjorde det ;) Så nu ligger det 4 Alexander Schöld singlar på min säng xD  Snackade lite, sen var vi tvungen att dra oss hemåt. =)
Har ätit lite påskmat nu osv. =)
myyspys!

Imorgon blire sooooooooooova! <3

You know I´ll do anything for you ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

men tack då Elin! vi andra bara stog och sov eller!
jag hoppade precis lika mkt som ni! ;/

2008-03-22 @ 21:21:58
URL: http://felindas.blogg.se
Postat av: Naty

ICANATY ÄR SÅ BÄST! :D
Hahahahaha, vi rockade ALLA, tyvärr linda, du kommer tvåa :D

2008-03-26 @ 19:59:51
URL: http://natys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0