Fredag + Lördag + Söndag

Helgen är över... Let´s Dance först då, Danny vart kvar bland de 2 sista, men klarade sig igen :)
Igår gjorde jag inge speciellt på dagen.. Åkte med pappa & farmor till stugan och tittade till den lite, sen hem igen å kollade typ tv hela dagen :P
På kvällen vare krogen som gällde, jag åkte hem till sandra där dingtuna också var. Kollade mello, Sibel & Nordman gick vidare till Globen, helt rätt låtar tycker jag! =)

Efter det så åkte vi ner på stan, träffade jossa, gick till svarte. Träffade Rickard Wilhelmsson där som jag inte träffat sen 5an typ! Men det var väldigt roligt att se honom igen. :) Sen kom stefan & co, vet inte vilka alla var, men trevliga var dom iaf :P

BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ uppehåll alex loggade in på msn BZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzZZZ

haha okej.. jag lever. =) öhm, IALLAFALL, så gick vi till Olearys, vilka minnen därifrån ;)
Träffade massa folk där, bla, jessica, proosrobin, eken å massa fler :P Träffade tydligen en fd granne till mig också från vinbärsvägen på sätra, han visste tydligen vem jag var, men själv hade jag aldrig sett människan förr! haha eller jag har väl sett han kanske men inte lagt märke till det.. eller vad man nu ska säga. :P
jaja, trevligt att träffa honom iaf =)

Fick skjuts hem av stefans pappa, supersnällt! =) Var väl hemma runt 03.00 nångång.

Idag var jag te köpis å kolla Alexander Schöld, han är grymt söt! Sjöng Den första svalan. Den är så fin! :)

BZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZzzzzzZZZZZZZzBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0