2 Mars

Idag har jag gjort absolut INGENTING! haha, jätteskönt.. bara vart hemma, vart ute med hundarna, kollat film :) mm... Det snöar också.. :/ Inte roligt! Nu har man ju vant sig med massa plus grader och sol! Vill verkligen att det ska bli sommar snart!
Tänk bara:
* Studenten
*Bal !
*Festa, men det kanske jag gör tillräckligt på studenten.. ;)
*Fylla 19 (inte för att det har nån betydelse, men ett år närmare systembolaget ;D ) HAHA!
* Gigen med boysen, hoppas det blir lika roligt som 2007 :)
*Cityfesten

Sen äre ju typ höst, och då blir det äntligen *USA Och Los Angeles för mig! Ni förstår itnte hur mycket jag längtar!! Kommer bli så grymt roligt! <3
Jaa, shittans! Hoppas det blir ett kanon år! =D

För övrigt så börjar skolan imorron igen.. Inte lika kul, men jag överlever förhoppningsvis :P
yäyä!
Sen så har jag bestämt mig för att sluta äta chips och dricka mindre coca-cola... Måste göra nått åt det här!
Byebye ;)

Kommentarer
Postat av: gay

men jaham, så du ska var borta ett helt år :O gaah! vad hadde du tänkt att jag sulle göra då? :O hm, tur att jag har jonas iaf :D

2008-03-03 @ 15:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0