Torsdag 27 juni

Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men jag hade roligt iallafall, även om det hade kunnat bli bättre.
Iallafall, så kom mamma och hämtade mig runt 14.00, åkte med henne till jobbet en liten stund. Sen kom pappa så bytte de bil, så fick jag ta pappas bil resten av dagen. :)
Väntade ju på ett samtal som aldrig kom, så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra medans jag väntade... Ringde jonte. Han, emil och en till var nere på stan så jag mötte upp dom. Åkte runt lite i bilen, snackade osv.. åkte hem till jonte ett tag och kollade i jättegamla skolkataloger, så kul att se sig själv då! haha x)
Sedan släppte vi av emil hemma hos honom & jag och jonte åkte till max och åt.. eller jag åt..:p hämtade upp emil igen sen åkte vi hem till mig (?) om jag inte minns helt fel..haha!
Vi skulle kolla fotbollen.. Ryssland - Spanien, spanien vann såklart.. varför är ryssland med egentligen, de ligger inte ens i europa?! (enligt mig iaf)
Var ett tag kvar tills matchen började så vi kollade på ett Playa del Sol avsnitt. =) asroligt!! Men sen så började ju fotbollen och jag fick inte titta på de nå mer.. Halvsov lite i sängen medans de kollade fotbollen och när det blev paus igen så kollade vi på fler avsnitt!
Sedan blev klockan typ 24.00 och vi åkte ner mot stan, max var det enda som hade öppet så det blev de igen.. fast jag köpte bara en äppelpaj den gången. ;p Crusa runt lite i stan, mötte några väldigt fulla tjejer som hade svårt att stå riktigt.. kanske inte det smartaste att göra precis utanför polishuset? xD haha!
Sedan skjutsade jag hem jonte & emil och hämtade mamma vid 01.45.

Imorse gick jag upp 07.00 och skjutsade pappa in till buss stationen för han skulle åka med Eckeröbåten till åland över dagen med några på jobbet, trött som satan, men det gick ändå. Kom hem och somnade på engång.
Vaknade 12, gjorde inget speciellt, åkte till båten & la mig där ett tag, bara komma bort och tänka lite för sig själv..det var skönt! Sedan kom mamma hem & vi åkte till köpis och åt mat, och handlade lite.

Får se om jag tar en tur med bilen ikväll.. om jag får ännu tråkigare än vad jag har nu.
Och jag väntar fortfarande på det där samtalet som aldrig kom igår...
bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0