Söndag :)

Idag har jag bara slappat! Grymt skönt!

Var i Högbo och kollade Sm i ponnyhoppning, sen åkte jag hem, kollade lite tv. Sedan vidare till Fältis där de hade klubbtävling. Saknar faktiskt själva tävlingsbiten.. Hoppas slasken blir bättre snart! Hoppade lite smått igår för första gången sedan oktober.. han var galen! xD haha men de var kul!
Efter Fältis åkte jag till susa och kollade lite tv och pratade om helgen ;p Mycket saker att gå igenom och minnas..haha! Iallafall så åkte vi in till stan och hämtade pyttipanna som kom från Sthlm med tåget, skjutsade hem susa & nu är jag hemma igen. That was my day.

Och så kan jag säga att jag är så glad, så glad, så glad!

;p puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0